Mida ütlevad inimesed CORAL MINE korallivee kohta?

See vesi on nii hea, muudab meie vee maitse palju paremaks
¤ Mu nahk on nüüd palju elastsem ja niisutatud
¤ Ma tunnen energiat rohkem, ma olen rõõmsam
¤ Korallivesi hoiab mu kõhu korras
¤ Mu liigestel on kuidagi jäikus kadunud
¤ Ma joon seda vett, sest see lahustab mul sapikivid
¤ Ma annan korallivett oma koerale ka ja ta karvastik näeb palju parem välja
¤ Tead, mul aloe üldse ei kasvanud ja hakkasin taimele ka korallivett tilgutama ja tead... nüüd kasvab mühinal  ma näen selle toimet oma silmaga
¤ Ma olen nii rõõmus, naeran koguaeg.. tuttavad ütlevad ka, et ma olen kuidagi rõõmsam.. ja ma tunnen seda ise ka.
¤ Alguses ajas vee joomine hirmsasti WC vahet jooksma.. pissile noh, aga ma tean, et see on puhastus.. nüüd enam ei aja.. ja see on nii hea maitsega vesi
¤ Milleks ma ostan pudelivett?! Korallivesi on poole odavam ja nii palju kasulikke mineraale
¤ Ma ei teadnudki, et kraanivesi on surnud vesi.. ma üldse ei teadnud, mis on surnud vesi.Nüüd joon korallivett, sest korallivesi on elav ja ma tunnen ennast supper hästi .
¤ Ma ei loobu koralliveest kunagi.. ma tegin katse.. tahtsin näha, kas ma tunnen muutust, kui ma seda vett ei joo mingi aeg.. Enne olin joonud korallivett pool aastat, siis ma ei joonud 2 kuud ja mulle sellest piisas, et aru saada, miks ma just seda vett juua tahan
¤ Ma ennem üldse vett ei tarbinud ja kuidagi raske oli päevas miinimumkogust vett ära juua. Jõin siis vett algul klaasi päevas ja suurendasin vaikselt kogust... nii nagu sina mind õpetasid. Nüüd ma joon vabalt 1,5L korallivett päevas ja ma nüüd tunnen kuidas mu organism ise lausa vajab vett
¤ Mu peenikesed kortsud näos on palju pehmemaks muutunud.. ilmselt kaovad üldse varsti .
¤ Mu kehakaal on hakanud langema.. kindlasti jätkan korallivee joomist
Kas sa soovid ka tunda Coral Mine korallivee suurepärast mõju?
Coral Mine 1 kuuports maksab 18.26 eur. 3tk Coral Mine pakk sisaldab 30tk koralliliiva pakikest. 1-st koralliliiva pakikesest valmistad endale 1,5L puhast elusat vett. 1,5L vee hinnaks päevas ainult 0,60 senti.
Koostis: (ühe pakikese kohta): jahvatatud korall (993 mg), mis sisaldab umbes 70 eluliselt tähtsat elementi (s.h. kaltsiumit – 34,6%, magneesiumit – 2,16%, räni – 1,37%, aga ka naatriumit, väävlit, rauda, kaaliumit, fosforit, joodi, fluori, broomi, mangaani, kroomi, boori, süsinikku, tsinki, seleeni, plaatinat, hõbedat, vaske, kloori, kulda, molübdeeni jt.), L-askorbiinhapet (5 mg), hõbedat (1 mg).

TEE SIIN TASUTA CORAL CLUB KLIENDINUMBER SELLELT LINGILT https://ee.coral-club.com/registration/?REF_CODE=888010056163
Liitudes läbi selle lingi olen sulle personaalne nõustaja .
Saad infot kõikide terviseprogrammide kohta.
Või saada mulle email et soovid kliendinumbrit, siis teen ise Sulle selle.
Kõik Coral club tooted koheselt -20% jaehinnast.
Kliendinumber ei kohusta millekski, ostad vaid neid tooteid mida soovid/vajad. marjelei@hotmail.com
Kui oled liitunud ja soovid tooteid, kirjuta kõigepealt minule, annan parimad nõuanded, kuidas tooteid kõige kergemini on võimalik sinuni toimetada.