Toomase resultaat.
Tähelepanu, Tähelepanu- Kes te veel pole kursis siis teadmiseks teile kõigile, kel probleeme liigestega. Saadaval on teadlaste poolt valja töödatud uusim, tõhusaim ja organismile taiesti ohutu- puuduvad kõrvalmõjud - toode B- LURON
Kuna olen ise oma liigestega palju valu ja vaeva näinud siis tean mida räägin. Mul oli juba 10 aastat tagasi tuvastatud 4 astme vasaku põlve kõhre kulumine ja 2. astme parema põlvekõhre kulumine, lisaks veel seljaprobleemid. Minu liikumine oli väga vaevaline. Magada sain öösiti vaid ainult tänu valuvaigistitele. Arstide otsus oli vasak põlveliiges täiesti välja vahetada ja paremat osaliselt opereerida. Lisaks sellele olid liigestes beikeri tsüstid ja osaliselt eemaldatud meniskid. Olin vaga õnnetu ja kurb. Lisaks kannatasin kõrge vererõhu kaes. Mõtlesin, et minu elul on kriips peal.
Siiski otsustasin operatsioonile mitte minna ja lootsin, et kuna kõik siin ilmas on energia ja kogu energia on muundumises , siis järelikult, et kui miskit muudan oma toitumises, elustiilis jne, peaks ka minu degenereerunud liigesed taastuma- kasvõi veidi. Õeldakse ju, et vana tööriistaga võib kaua tööd teha kui seda heaperemehelikult käsitleda. No ja nagu aru võib saada see vana tööriist oli minu kannatada saanud keha.
Veel öeldakse, et kes otsib see leiab. Ja vot sellises lootuses ja otsimises- leidmises saadetigi minu teele Koralliklubi. Tegin siin läbi organismi täielikud puhastused , parasiiditõrjed , toitsin organismi kõige hea ja parema- rakutoiduga ning aegamööda unustasin oma valutavad liigesed. Täiesti teine käik läks aga sisse siis kui meie lettidele ilmus imerohi- abimees B-LURON. Pärast seda hakkasin taas käima hommikuti jooksmas ja elama täisväärtusliku elu. Minu liigesed hakkasid tööle justkui oleks õlitatud. Vahemärkuseks , et minu tervis taastus väga ruttu. Võib olla ka selleks, et olin uppuja kes haaras õlekõrrest, mul lihtsalt polnud aega kahelda ja vigurdada. Sellega tahan öelda , et toode mõjub vaid siis kui seda tarbida.
Nüüd teen iga aasta korra labi kuuri imerohuga B-LURON.
Juhul kui sinul või sinu lähedasel on sama mure ükskõik millise keha liigesega, siis võin nõustada ja aidata koostada hea programmi liigeste tervisliku seisundi taastamiseks.


Võta ühendust meilitsi : marjelei@hotmail.com
Soovid seda imelist toodet soodsamalt, kui jaemüügis ja loodustoodete poodides ehk müügil? Selleks on vaja endale teha kliendinumber: https://ee.coral-club.com/registration/?REF_CODE=456773038225