Kas ka sinul on kevadväsimus?

Noortel on kohe kohe algamas, eksamite aeg. Enamus tööl käivad persoonid on väsinud ja mitte kõige reipamad. Sest päike ei lae meid oma energiaga veel küllalt intensiivselt. Väsimusest närvid jupsivad. Tihti ei suuda me enam keskenduda ja mälu kipub alt vedama. Seda enam , kui koormus kasvab, aga jaksu napid. Silmad on väsinud , punetavad ja nägemistervus tahaks korrigeerimist. 
Mul on Sulle mõned viited, kuidas kevad energiliseks muuta.Teatud vaevad sootuks ära kaotada.
Siin on teile mõned toodet, mis võivad teha pisikese ime. Minul isiklikult on silmanägemine taas teravnenud. Kuigi viimane aasta olin juba mures, et kaugele enam väga ei näe, vaja prillid muretseda. Täna kui ma analüüsisin, et mis ma ise olen toodetest saanud, siis väga suur oli minu imestus, kui aknast välja vaatasin teadlikult kaugele vaadates. Nägin mida naaber teeb naabermaja 8-ndal korrusel. Ja seda kõike suht selgelt. Mälu on paranenud. Töövõime... see on omaette teema. Nii tootlik pole ma juba vist viimane aasta olnudki. Ja väsimusest pole isegi mitte varju. Mitte midagi ei tundu täna raske, kõik kuidagi sujub. Stress kui selline, tean mis see on, aga tundub, et see on kilomeetrite kaugusel.
H-500 -Antioksüdantide segu, mis kaitseb vabade radikaalide eest ja aitab taastada organismi normaalset töövõimet. H-500 suurendab vastupidavust füüsiliste ja vaimsete koormuste perioodil, sportimise või raske töö ajal. Kiirendab lihaste taastumist pärast füüsilist koormust.
IQ toetab aju intellektuaalse tegevuse tulemuslikkust. DHA peamiseks allikaks on rasvaste kalade õli, kuid IQ eripära seisneb taimse päritoluga dokosaheksaeenhappes (DHA), mis on saadud mikrovetikate õlist. DHA aitab säilitada normaalset ajutalitlust ja aitab hoida normaalset nägemist.Emotsionaalse stabiilsuse parandamiseks.
Letsitiin aitab tugevdada immuunsüsteemi, mõjub positiivselt sü
dame- ja veresoonkonnale ning aitab säilitada kolesterooli normaalset taset.Toode aitab ka nendel juhtudel: Närvilisus, närvide üleväsimus, keskendumisraskused, mälu halvenemine, suurenenud vaimne ja füüsiline koormus, maksa funktsioonihäired, südame-veresoondkonnahaigused.

Kui teil on huvi nende toodete vastu, siis aitan meeldeldi.