SINU DIEET JA TRENN EI MÕJU?

Ma tean miks. Vastus on tegelikult suhteliselt lihtne. .
1) Meie põhjamaalased ei joo vett! Esimene viga. Ülekaalu puhul on esmatähtis juua miinimum 1,5 liitrit vett päevas. Ja mitte suvalist vett, vaid organismile kergesti omastatavat vett. Mina soovitan Coral Mine vett, mille päeva maksumus on umbes 75 senti päev. 
Vesi lahustab vees lahustuvad rasvad ja uhub need organismist välja. Samuti uhub vesi organismist välja liig happelised jäägid. Pikemalt saab igaüks ise juurde lugeda või küsida/kirjutada minule.
2) Me ei hinga! Keharasv on nagu küte, mis põleb energiaks ainult siis, kui me saame hapniku. Kes ei hinga, see rasva ei põleta. Olete kindlasti näinud neid treenijaid, kes rabelevad nagu hullud, aga tulemused on kesised.  Need on nüüd need inimesed, kes hingata ei oska. Tahad rasvadest lahti saada, õpi kõhuga sügavalt hingama. Kui sa ise ei oska, kirjuta mulle ma õpetan. Olen sellel alal paberiteta spetsialist ;)Kui sa siiski hingata ei oska, on olemas turul preparaat, mis viib kiiresti hapniku rakkudesse ja aitab rasvadel sulama hakata. NB On ka energia allikas. Toote nimi on H-500
3) Sinu kehas võivad pesitseda parasiidid. Ma lootsin isiklikult, et minul neid ei ole, aga eksisin. Minul oli, lamblias/maksalutikas. ( Seda tänu 8 aasta toore allikavee joomisele. ) Meie kehas on tegelikult väga palju erinevaid parasiite ja mikro-vorme.
Miks see siis mõjutab kehakaalu? Ehk on keegi lugenud ja kuulnud keha PH-st !? Ole palun hea ja loe seda artiklit ja sa mõistad millest ma nüüd edasi kirjutan.-
http://kehakeel.ee/…/aluseline-ja-happeline-ehk-ph-tase-me…/
Kõik elusvormid, kes pesitsevad meie kehas jätavad endast maha oma elutegevuse jääke. Ja need jäägid on üli happelised. Tugev hape on organitele väga kahjulik. Organism üritab kiiresti neid happeid neutraliseerida ja kehast välja viia. Kui aga happe kogus muutub trastiliselt kõrgeks, siis viiakse üleliigne hape organistest eemale ja ladestatakse rasva sisse ja naha alla.
Milleks siis on vaja teha parasitaalne kuur?Puhastades oma keha liigsetest parasiitidest, kõikidest me nii ehk naa kunagi jagu ei saa. On meie kehas automaatselt vähem hapet, millega organid pidid varem vaeva nägema. Ja need meie keha mehhaanikud, kes nüüd said vähem tööd, hakkavad organismi korda tegema, selle käigus ka kehakaal langeb. Parim näide. Minu sõber, kes nägi ka aastaid vaeva, et kehakaalu korda saada ja mitte midagi ei mõjunud. Nüüd on ta järjest teinud läbi 4,5 kuuga 2 puhastust ja -17 kg on nagu käega pühitud.
Minul on 3 kuuga tervist parendades -7 kg. Minu kallil õel pärast 1 puhastuskuuri -8 kg. Ja see nimekiri läheks aina edasi.
Miks ma seda soovitan? Aga selle pärast, et järgides täpselt tegevusplaani, on kaalukaotus garanteeritud ja seda tervislikult, mitte tervist rikkudes ja JO-JO efekti saavutades.
Vabaned parasiitidest, vabaned ka väga paljudest isudest. Sest parasiidid on kapriissed ja tellivad head ja paremat. Ning inimene arvab, et ta ise tahab ja annabki, küll magusat, küll rasvast, küll veel midagi, mida ei peaks andma.  Saad parasiitidest lahti, isud automaatselt vähenevad. samas võivad isud olla ka sellest, et organismil on väärtuslikest toitainetest ja vitamiinidest puudus. Aga sellest pisut hiljem. Sellel puhastusel on paremad tagajärjed, kui sa oskad aimata.
Mina sain puhastuskuuriga lahti suitsetamisest. Tänase seisuga 2 kuud vaba ning isegi pole isu tekkinud või kiusatust.  Ja eriti rõõmus olen ma selle üle, et legendi järgi võtavad kõik suitsust loobujad kaalus juurde, siis minul on kaal vaikselt maha tiksunud.  Legend seljatatud 
NB See kuur on absoluutselt igas kaalus inimestele hea. Sellest et enda kehale heategu teha, ei pea olema mõned kilod üle.
Kui sul on huvi , kuidas ja mida täpselt teha, milliseid tooteid täpselt vaja oleks, et saavutada parim tulemus. Kirjuta mulle või helista.
marjelei@hotmail.com
56653119